اینترنت ایرانسل

اینترنت ایرانسل - تعرفه و بسته های آن

ایرانسل اقدام به معرفی بسته های متنوع با مهلت های زمانی مختلف کرده است که شما می توانید بسته به نیاز خود اقدام به خرید هر کدام از آنها نمایید در این پست بسته های یک روزه، هفت روزه، سی روزه، 3 و 6 و 12 ماهه این اپراتور معرفی شده است.

استفاده از اینترنت همراه به صورت آزاد و بدون بسته اصلاً و ابداً به صرفه نمی باشد ما توصیه می کنیم در صورت نیاز اقدام خرید و فعالسازی بسته های اینترنتی ایرانسل نمایید.

این روزها به فراگیر شدن اپ های ارتباطی همچون وایبر، لاین، واتس آپ و ... استفاده از اینترنت همراه نیز به شدت افزایش یافته است، در این پست قصد داریم تا بسته های ایرانسل ویژه اینترنت را به شما معرفی نماییم.

مشترکین ایرانسل می توانند پس از فعال سازی اینترنت سیم کارت های ایرانسل مشترکین می توانند از امکانات و مزیت های آن بهره مند شوند و به روش های مختلف اعم از خرید اینترنتی شارژ ایرانسل به صورت مستقیم و یا پین کد اقدام به تهیه شارژ ایرانسل نمایند.

همچنین ایرانسل جهت رفاه شما مشترکین، تعرفه های اینترنت همراه خود را به شرح زیر کاهش داده است:

همانطور که می دانید تعرفه پیشن برای دریافت و ارسال هر کیلوبایت داده برای سیم کارت های دائمی 14.8 ریال بود که ایرانسل این تعرفه را به 5. ریال برای هر کیلوبایت کاهش داده است.

و به همین صورت برای سیم کارت های اعتباری نیز در تمامی ساعت تعرفه 14.8 ریال بوده که ایرانسل این مبلغ را به 75. ریال کاهش داده است.

 

روش های تهیه شارژ برای خرید بسته های اینترنت

روش اول: خرید شارژ از طریق اینترنت

برای خرید شارژ ایرانسل و یا سایر اپراتورها کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت ایتور (etore.ir/buy) و قسمت خرید شارژ اقدام به تهیه ی شارژ ایرانسل مورد نیاز نمایند به این صورت که پس مراجع به سایت ایتور به قسمت خرید شارژ رفته و اپراتور ایرانسل را انتخاب کرده، سپس شماره تلفن همراه و ایمیل به انضمام مبلغ شارژ وارد نمایید سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه بانک متصل شوید با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی آن می توانید به صورت اینترنتی شارژ ایرانسل تهیه نمایید.

 

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

روش دوم: استفاده از شارژ ویژه ی اینترنت ایرانسل

شارژ ویژه اینترنت : مشترکین میتوانند با تهیه شارژ به صورت کد از وبسایت ایتور و وارد کردن کد شارژ به صورت #کد شارژ*145* از شارژ ایرانسل مخصوص اینترنت همراه با تخفیف ویژه بهره مند شوید شما می توانید جزئیات این طرح در تصویر مشاهده نمایید:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

نحوه دریافت باقی مانده حساب اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل میتوانند برای مطلع شدن از باقی مانده حساب اینترنت همراه خود ار کد USSD زیر استفاده کنند :

*۵۵۵*۱*۴#

 

بسته های اینترنت ایرانسل: ایرانسل اقدام به ارائه بسته های ویژه ای مخصوص اینترنت همراه خود نموده است در عکس های زیر می توانید نحوه ی فعالسازی، قیمت، حجم، مهلت استفاده این بسته ها مطلع شوید:

بسته اینترنت سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

 

بسته اینترنت هفت روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت سی روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت همراه ایرانسل یک روزه:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

در صورتی که قبل از تمام شدن اعتبار بسته ی جاری، بسته دیگری را فعال کنید کیلوبایت های باقی از سرویس قبلی را میتوان در سرویس جدید استفاده کرد، این ویژگی شامل بسته های نامحدود اینترنت نمی شود.

مشترکین توجه داشته باشند که مهلت زمانی برای استفاده از هریک از بسته های ذکر شده سی روز میباشد.

ما خرید و فعالسازی بسته های اینترنت همراه را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد مقرون به صرفه نمی باشد.

ایرانسل نوعی دیگر از بسته ها به نام بسته های ترکیبی نیز دارا می باشد که ان شالله در پست های آینده به آن پرداخته خواهد شد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید تنوع بسته های ایرانسل چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ زمانی زیاد می باشد که شخص می تواند با توجه به نوع نیاز خود اقدام به فعال سازی آنها نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 16:20 | تیموررضائی شهریور |